Illustration of cleaners in uniform cleaning house or office

Skapa bättre arbetsmiljö med praktiska kontorstjänster

Nystartade företag som startar i hemmakontoret eller i garaget, hamnar förr eller senare i en situation där det är dags att investera i ett ”riktigt” kontor. Det är en viktig milstolpe för nästan alla företagare. Ta hjälp av kontorstjänster och gör övergången till ett nytt kontor så smidig och behaglig som möjligt.

Det är mycket som måste fixas när ett nytt kontor öppnas. Städning ska bokas, växter ska köpas in och underhållas, rutiner för återvinning ska upprättas och så vidare. För små företag skenar kostnaderna och tiden ofta iväg när allt detta ska bokas på flera olika ställen. Ett smidigare sätt att lösa det på är att gå in på https://worky.se/tjanster och välja exakt de tjänster du vill ha hjälp med – från en och samma leverantör.

Boka allt från städning till fruktkorgar

Städning och hygien på kontoret är a och o för en god arbetsmiljö. Andra aspekter som fungerande kaffemaskiner och fruktkorgar varje vecka ger en känsla av uppskattning och kanske till och med lyx hos medarbetarna.

”Att ha en fruktkorg är upp­skattat bland anställda på landets arbetsplatser”, skriver tidningen Publikt.

Men Worky erbjuder också lösningar för bland annat leverans av kontorsmaterial och hjälp med förbrukning och återvinning. Det är en helhetslösning där du väljer och vrakar bland de tjänster du känner att du vill ha. Är det en situation där budgeten är tight kan du välja de mest grundläggande tjänsterna, för att sedan utöka när verksamheten rullar på och utvecklas. Genom att outsourca kontorstjänster får du mer tid till annat, samtidigt som förutsättningarna för en god arbetsmiljö ökar.